Ny returprocedure for service og reklamationer hos V. Løwener A/S pr. 15.8.2017
Ny returprocedure for service og reklamationer hos V. Løwener A/S pr. 15.8.2017
I vores bestræbelser på løbende forbedring til sikkerhed for en hurtig og effektiv behandling af service-, reparations- og reklamationssager har vi i V. Løwener A/S indført en ny procedure for returnering af varer i forbindelse med dette.
Alle varer, som fremsendes til Løwener med henblik på service, reparation eller reklamation, skal forsynes med en returformular mærket med et gyldigt returnummer (RMA-nr.).
- Vi tjekker, at alle ønskede oplysninger er modtaget, hvorefter du modtager et RMA-nr. pr. e-mail. Dette nummer skal du påføre formularen. Varemodtagelsen i Løwener er herefter klar til at modtage din forsendelse.
Eventuelle skadelige medier
En del af vores udstyr anvendes bredt i industrien til mange formål, og da vi samtidig ønsker at sikre vores medarbejdere mod uønsket kontakt med evt. skadelige restprodukter, har vi – i relevante tilfælde - behov for at få oplyst, hvad det returnerede har været i kontakt med.
Bemærk venligst:
Der vil ikke blive foretaget service, reparation eller anden aktion i relation til det fremsendte, uden at returformularen er korrekt udfyldt og påført et gyldigt RMA-nr. Varer uden ovenstående vil blive returneret til afsender på dennes regning.
Vi håber på jeres forståelse for denne nye procedure, som tjener til en hurtigere og mere effektiv behandling af service- og reklamationssager.
Med venlig hilsen
V. LØWENER A/S
Direktør Niels Jakobsen
Divisionen for Proces-, Industri- og Værkstedsteknik