LØWENER i Glostrup søger hjælp til regnskabsafdeling
LØWENER i Glostrup søger hjælp til regnskabsafdeling
Til vores regnskabs- og administrationsafdeling beliggende i Glostrup har vi brug for en medarbejder i ca. 25 timer ugentligt.
Opgaverne
Opgaverne handler primært om kreditorfakturaer samt lettere regnskabsopgaver (debitoropfølgning m.v.). Du skal ligeledes forvente at fungere som back-up i vores reception samt løse andre relevante opgaver i en koncern i vækst.
Du får 4 erfarne kolleger, der håndterer regnskabsmæssige/administrative opgaver for to selskaber, der tilsammen beskæftiger ca. 68 personer.
Om dig
Det er en fordel, hvis du har grundlæggende kendskab til regnskab / økonomi, men det vigtigste er, at du kan forstå arbejdsgangen med at modtage og behandle kreditorfakturaer i en digital proces. Det gælder både, når du løser de daglige opgaver, og når du medvirker til at få processerne til at fungere endnu bedre. Du får selvfølgelig den nødvendige oplæring, men du skal også selv tage initiativ til at søge viden og finde løsninger. Vi sætter pris på gå-på-mod, vedholdenhed og ansvarlighed.
Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til NAV (Regnskab) og Palette (eller andet system til håndtering af fakturaflow). Herudover benytter vi bl.a. MS Office.
Det er selvfølgelig vigtigt, at du er en god kollega, der bidrager til den samlede opgaveløsning med godt samarbejde, fleksibilitet og humør.
Løwener som arbejdsplads
Løwener koncernen er kendetegnet ved frihed under ansvar og korte beslutningsveje. Vi passer på hinanden og har bl.a. sundhedsforsikring, massageordning, sociale arrangementer, kunstforening og kantineordning.
Vi afholder løbende samtaler og ønsker stillingen besat hurtigst muligt.
Sådan søger du jobbet
Er du interesseret, må du meget gerne sende en kort ansøgning vedlagt CV til Gurli Andersen på e-mail [email protected].
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte CFO Michael Boserup Marcher på tlf. 4064 3049 eller pr. e-mail til [email protected]