Kurv

Her kan du direkte bestille varer med betalingskort. Tryk ”Gå til betaling”, når du er klar til at bestille dine varer i kurven.
Ønsker du i stedet at sende os en forespørgsel, tryk ”Send forespørgsel”. Du vil snarest blive kontaktet af en medarbejder.

Varenr.
Produkt
Antal
Stk. pris
Netto pris/stk.
Total
Du har ingen varer i din kurv
Subtotal
0,00 kr.
Moms (25%)
0,00 kr.
Total
0,00 kr.
eller

Tak for din forespørgsel.

Du vil blive kontaktet af en teknisk konsulent i løbet af en arbejdsdag.

Dette er ikke en ordre, blot en forespørgsel.

Serviceaftaler

Serviceaftaler

Forebyggende og akut service

Den bedste metode til at opnå en konkurrencemæssig fordel er at optimere sit produktionsapparat til mindste detalje, og her er service en væsentlig parameter.

Principielt findes der to former for service – forebyggende og akut. Forebyggende service er planlagt og kan derfor indpasses i driftsmidlernes ”fritid”, eller på tidspunkter, hvor de er lettest at undvære i det daglige arbejde.

Formålet med den forebyggende service er at undgå uforudsete driftsstop og dermed akut service. Der er mange fordele ved forebyggende service:

  • Bedre produktkvalitet, fordi vedligeholdte maskiner producerer højere kvalitet.
  • Bedre økonomi, fordi der ved planlagte driftsstop ikke opstår dyre følgeskader.
  • Bedre afkast på dine investeringer, da vedligeholdte maskiner har højere oppetid, holder længere og i en salgssituation er mere værd.
  • Bedre arbejdstilrettelæggelse og større arbejdsglæde. Uanset kvaliteten af et produkt vil der før eller siden være behov for udskiftning af slid- og reservedele – arbejdsdagen bliver lettere, når driftsstop er planlagt.
  • Bedre sikkerhed, fordi risikoen for ulykker er mindre på vedligeholdte maskiner.

Akut service er akut og skal afhjælpe et kritisk driftsstop. Driftsstop har typisk alvorlige konsekvenser:

  • De arbejdstimer, der er mistet på grund af det akutte driftsstop, er mistet for altid, ligesom den omsætning, man ikke fik.
  • Dyre ”feberredninger” for at opfylde forpligtelser over for kunder.
  • Udgifter til fejlretning af produkter, der er produceret op til driftsstoppet.

Løwener er klar til at lave en serviceaftale med dig, så du også kan få alle fordelene ved at forebygge frem for at helbrede.

 

Kontakt Ole Jensen om
Serviceaftaler
Ole Jensen
Servicechef, Øst
Ring på:
+45 43 200 395
Skriv til:
[email protected]
Modtag et opkald fra Ole
* Skal udfyldes

Vi har nu modtaget din anmodning

Du vil hurtigst muligt blive kontaktet af Ole.